„TikTok in the house” a fost cea de-a 62-a ediție a PR Tea & AD Cookies, fiind cel mai recent eveniment online marca PRIME România, ce s-a desfășurat pe parcursul a două zile. Astfel, conferința a fost pe data de 24 iunie, iar workshop-ul pe data de 25 iunie. Întâlnirile cu participanții au avut loc pe Google Meet, începând cu ora 18:00, iar ca invitați speciali i-am avut alături de noi pe Mih Lovin în prima zi a ediției și pe Florin Grozea în cea de-a doua zi.


În timpul conferinței, ca speaker l-am avut pe Mih Lovin, fondator al agenției de PR, PGM Agency, și al celei de Social Media, L2 Agency și tiktoker de succes. Acesta reușește să inspire și să motiveze zilnic oamenii cu noi filmulețe pe pagina sa. „The rise of social entertainment… not media”, este citatul cu care Mih a început discursul său, definind astfel TikTok-ul ca fiind, de fapt o acumulare de lucruri precum short video platform ori mix music platform, fiind de asemenea și singura aplicație în care ai opțiunea de react și duet. Acesta a explicat de ce aplicația nu poate fi duplicată și faptul că TikTok-ul este diferit față de celelalte platforme din Social Media, deoarece utilizatorii nu își expun viața așa cum o fac pe Instagram, întrucât crează conținut pentru a distra audiența și pentru a ieși din zona de confort. În România, TikTok a ajuns să depășească Instagram-ul, ceea ce înseamnă că este cea mai descărcată aplicație. Ca urmare, tot mai multe branduri aleg să se expună pe această nouă platformă prin campanii de Publicitate, ce se pot diferenția prin nume, hashtag, challenge, melodie sau filtru. De asemenea, Mih ne-a oferit câteva sfaturi legate de cum să ajungi un tiktoker de succes: să selectăm algoritmul platformei, să urmărim diferiți creatori și pagini pentru a găsi mai ușor inspirație. Ca predicție despre cum va evolua această aplicației este faptul că brandurile vor fi mult mai vizibile prin campanii de publicitate și vor exista mai mulți TikTok creators/influencers noi, mai inspirați și mai creativi.   

În cea de a doua zi, dedicată workshop-ului, l-am avut alături pe Florin Grozea, fondator și CEO al Mocapp și autor al cărții „HIT Yourself – 100 de idei de la pasiune la marea lovitură”. În ultimii 20 de ani a parcurs drumul de la artist la manager, apoi de la pasiune la antreprenoriat, iar fiecare rol l-a abordat cu inovație și curaj. Acesta a explicat ce este un influencer și cum să ne formăm brandul personal asemenea unei povești, prin conținutul original pe care îl realizăm. Un aspect foarte important este să cunoști în care dintre cele douăsprezece arhetipuri te identifici, să îți identifici calitățile și defectele și să-ți cunoști foarte bine personalitatea. Există doisprezece arhietipuri cu principii și valori caracteristice, majoritatea oamenilor, dacă nu chiar toți, au mai multe arhetipuri care se împletesc în personalitatea lor, cu toate acestea, un arhietip tinde întotdeauna sa domine personalitatea. Florin susține că label-ul personal se construiește prin exploatarea valorilor și a hobby-urilor personale, iar perseverența este cheia succesului. În ceea ce privește provocarea din cadrul workshop-ului, aceasta a constat în descoperirea tipului arhietipal al fiecărei persoane și discutarea mai amănunțită despre abordarea pe care o au aceștia, atât în Social Media, cât și în viața de zi cu zi. 

Astfel, după ediția #62 PR Tea & AD Cookies, alături de Mih Lovin și Florin Grozea, putem spune că suntem mai aproape de a înțelege  cum să construim un profil de TikTok de succes și să construim brandul personal pe această platformă, dar și pe alte aplicații de Social Media.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *