discuții cu aromă de ceai și biscuiți

Road to CSR: A Story of Responsibility

Road to CSR: A Story of Responsibility

„Poate fi o rețetă: să fii acolo cu sufletul!”

Ediția cu numărul #56 a seriei de evenimente organizate de PR Tea & AD Cookies a avut loc pe 11 și 12 decembrie, la Pura Vida Sky Bar. Au fost puse în lumină poveștile din spatele campaniilor de CSR (Corporate Social Responibility) de către Miruna Dumitrescu, tânăra talentată datorită căreia campania Magic Home este într-adevăr magică, la conferință, și Andreas Aron, Copywriter @Leo Burnet, care, cu un aer fresh și spirit practic, ne-a provocat în cadrul unui workshop.

În prima parte a conferinței, Miruna a punctat implicarea personală, atât a ei, cât și a colegilor săi pe parcursul desfășurării campaniei Împreună pentru Magic Home. De asemenea, am aflat că Magic Home a însemnat că tot ce au facut,ea și echipa ei, a căpătat sens în cele din urmă, după cum a și spus: „și nopțile nedormite, și statul la birou până târziu și absolut tot”.

În cea de-a doua parte, Miruna ne-a dezvăluit câțiva pași pe care îi urmează atunci când se confruntă cu un brief la prima vedere. Astfel, găsirea soluțiilor se desfășoară după următorul proces: insight despre public -> idee -> mesaj. Întrebarea de la final: „Care este cel mai important lucru pe care trebuie să-l faci atunci când lucrezi în domeniul Publicității?”, și-a primit răspunsul cu un zâmbet cald pe buze: „Să fii acolo cu sufletul poate fi o rețetă”.

Workshopul a continuat cu același vibe dinamic, plin de entuziasm și creativitate. Andreas Aron a început cu o scurtă introducere despre contextul larg a ceea ce implică CSR-ul pentru ca, mai apoi, să ne introducă în sfera de agenție.

A pornit de la un brief fictiv – brieful pe care ți l-ai dorit întotdeauna, dar n-ai avut ocazia să îl primești. Participanții au avut șansa să simtă ce înseamnă să faci parte din departamentul de Creație al unei agenții și au simulat o campanie de promovare pentru „Legumicarne de vită”. Împărțiți în echipe de câte doi, participanții au trebuit să își pună toată creativitatea la un loc pentru a livra: numele campaniei, descrierea acesteia, line-ul și execuția.

Campaniile care au ieșit cel mai tare în evidență au purtat nume precum: „Deja Mu – Vacile au dreptul soia de la capăt” sau  „La vita e bella”. Câștigătorii au fost premiați cu cărți de specialitate din domeniul Comunicării, care îi vor ajuta atât în timpul facultății, cât și în viața de zi cu zi.  

Evenimentul nu ar fi putut fi posibil fără sponsorii noștri: Cadouri la borcan, Editura Vellant, Maio Bakery, Clever Taxi și Pura Vida Sky Bar, care ne-au sprijinit şi de data aceasta cu cele mai interesante cadouri pentru participanţi şi speakeri. Le transmitem mulţumiri şi îmbrăţişări, iar pe participanți îi avertizăm că urmează și alte evenimente cu spirit prăjituresc și miros de ceai!

Articl scris de: Carmen Bobic



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *