discuții cu aromă de ceai și biscuiți

PR Tea & AD Cookies la lansarea PR Forward #10

În zilele noastre, cuvintele cheie atunci când vine vorba de a exterioriza anumite lucruri în public, sunt: „identitate”, „personalizare” şi „exprimare”. Acest lucru se întâmplă în contextul în care, fiind împinşi de o anumită emoţie, de un gând sau un sentiment, avem tendinţa de a personaliza lucurile pe care le oferim sau pe care le deţinem, de a ne pune amprenta asupra lor, de a livra o parte din ideea şi din personalitatea noastră.

Aşa s-a întâmplat şi în cazul nostru, al echipei PR Tea & AD Cookies, atunci când am participat la lansarea numărului 10 al revistei PR Forward, realizată de către echipa de PR din cadrul PRIME România şi am constatat cum ideea creativă, cuvintele din revistă şi vizualul revistei au căpătat identitate şi formă. Acest lucru s-a dat datorat ajutorului atent, rapid şi eficient oferit din partea celor de la TipoMedia care au preluat revista şi au livrat-o într-un mod unitar.

Ştiind faptul că în spatele realizării revistei şi organizării evenimentului de lansare au stat eforturi considerabile, am fost bucuroşi să vedem cum obiectul ce se află în centrul atenţie- revista- a fost transpusă în mod inedit în formă fizică. Identitatea este un lucru deosebit de important atunci când vine vorba de a-ţi expune munca, de a o scoate în public, astfel încât anumiţi „eroi ai personalităţii” unui brand sau a unei persoane devin un factor crucial într-o astfel de ocazie.

TipoMedia este un astfel de erou, care îţi transpune o parte din personalitate pe un obiect, fie el de orice formă: afişe, autocolante, textile, obiecte de birou, căni, brichete etc. Acest lucru ne dă impresia că ei ne pot ajuta să ne imprimăm identitatea pe orice obiect ce prezintă interes pentru noi, ne ajută să livrăm mesaje şi să ne exprimăm ideile şi viziunea.



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *